حتما بخونید:بد حجابی و آثار آن
مضرات خود ارضایی
مضرات استمناء
درباره وبلاگ


بیائید زندگی را از آفتابگردانها بیاموزیم که همواره روی به سوی مبداء نور و روشنی یعنی خورشید دارند نه هر کور سوی دیگری پس حیف نیست ما روی به سوی مبدا اصلی خلقت یعنی خدا نکنیم؟؟؟
نويسندگان
8 / 7 / 1390برچسب:, :: 23:19 :: نويسنده : موسوی

 

(بسم تعالی)

 
 آثار بدحجابی بر افراد و جامعه
 
الف: عقده ای کردن مردان و بروز جنایت:
از دیدگاه علم روانشناسی تا هنگامی که انسان چیزی را نبیند به آن میل پیدا نمی کند و در نتیجه تعادل روانی او حفظ می شود اما اگر ببیند و نتواند به آن برسد ناآرام و ملتهب می گردد این مساله در مورد سایر غرایز انسانی غیر از شهوت هم صادق است. در صورت شعله کشیدن غریزه و نرسیدن خوراک آن یا انسان تحمل می کند و به اصطلاح قرآنی «غضّ» و حفظ و امساک می ورزد که این ایمانی بس بلند می طلبد و تنها به مدد الهی میسر است و یا برای رسیدن به آن از هر راهی تن می دهد که این مساوی است با بروز فسادها و جایت ها و شکسته شدن حریم ها و یا این که سر از عقده های روحی و روانی در می آورد.
 
 ب: سقوط شخصیت زن و مرد:
حجاب برای زن، قانون فطرت است و سر پیچی از قوانین فطری، زن را از هویت خویش خارج می سازد در این هنگام است که زن در ظاهر از قید حجاب آزاد می شود اما در بند هزاران قید دیگری می افتد و گاهی در این مسیر ارزش های مسلم انسانی مثل حب نفس و تن و مال را از دست داده و تن به هر خفتی می دهد. از طرف مردان نیز وقتی چشم هوس و طمع با بی حجابی باز شد چشمه های عقل و حکمت و معنویت بسته می شود و مرد را به ورطه سقوط انسانی می کشاند.
 
 
 ج: بلوغ زودرس و عواقب آن:
اسلام با ظرافت خاص در سوره نور دو راهکار کنترل غریزه جنسی را مطرح می کند: یک راهکار سلبی که همان عفت چشم و دامن و مبارزه با امیال و دعوت زنان به حفظ پوشش و پرهیز از زینت است و یک راهکار ایجابی که فرمان به والدین و نهادهای اجتماعی و حکومتی برای زمینه سازی ازدواج جوانان است.9
حال اگر راهکار سلبی اسلام عمل نشود و با بی حجابی این غریزه خطرناک تشدید شود و از آن سو راهکار ایجابی نیز بر اثر تجمل ها و خودخواهی بسته شود روشن است که با بلوغ زودرس جوانان و عواقب وخیم آن روبرو می شویم.
 
 د: تکذیب آیات الهی و احساس پوچی
به تعبیر قرآن « ثُمَّ کانَ عاقِبَةَ الَّذینَ أَساؤُا السُّواى‏ أَنْ کَذَّبُوا بِآیاتِ اللَّهِ وَ کانُوا بِها یَسْتَهْزِؤُنَ »
میل به تبرج و بروز زیبایی ها و فرار از فرمان مقدس الهی نتیجه ای جز تکذیب سایر فرامین الهی نخواهد داشت چنانکه در عرصه اجتماع این مهم قابل مشاهده است. سرنوشت این گونه افراد بعد از عبور دادن از دوران کوتاه زیبایی و طراوت جوانی چیزی جز احساس پوچی و تنهایی نخواهد بود. زیرا نگاه های هوس آلود کسانی که در پی افراد بوده اند تا زمانی بدرقه آنهاست که لطفی برای آن نگاه ها داشته باشند لذا حتی در دستورات فقهی؛ محدوده حجاب برای زنان سالخورده و روستایی و بیابانگرد که از زیبایی کم تر بهره دارند بسیار متفاوت است با دختران جوان تازه به دوران رسیده.
از بین رفتن کانون خانواده، عقاب آخرتی و غفلت، از دیگر عوارض بی حجابی است.
 

منبع:سایت تبیان زنجان

 



نظرات شما عزیزان:

محمدحسین
ساعت14:16---28 تير 1392
سلام دوست عزیز به نظر من توماه رمضون بهترین فرصت ترکش هست وازطرفی بعد ماه نباید حتی چشم ناپاکی کننن وبعدشم نباید تصور یک صحنه سکس روداشته باشن وبعدش فیلم وعکس نبینن واینقدردور وبر این دخترای ورپریده نپلکن همین البته نماز هم 100درصد تاثیرگذاره وماه روضون رو ازاون جهت میگم که هم شهوتو کم می کنه واز طرفی اگه روزه باشن واین کارو بککنن باید هم برا هر روز 610 روز روزه بگیرن وهم 60نفرروغذابدن یعنی کفاره جمع داره واینا هم نه از جیبشون کنده میشن که 60 نفررو غذابدن ونه ککسی میتونه 60 روز برا یک روز روزه بگیره پس دست می کشند .به وب منم سربزنید .من محمد حسین 17 ساله هستم اینم آدرسای بقیه وب هام

www.tanzandfuny.loxblog.com

www.bestwb.rzb.ir

www.eman17.loxblog.com

www.tanham17.loxblog.com

www.group.abarblog.net
پاسخ:سلام دوست عزیز بله واقعا درست میگی ماه مبارک رمضان فرصت خیلی خوبیه برا ترک و دوری ازین کار چون بساط گناه خیلی کم میشه تو این ماه ولی مهمتر اینه که بعدشم محکم باشیو رو کارت واستی برا همه آرزوی موفقیت میکنم


مطهر
ساعت12:14---16 ارديبهشت 1392
با سلام و سپاس


در کسب رضای حق موفق باشید
پاسخ:سلام مرسی همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 10515
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1